SPARA DATUMEN: 3 och 4 oktober 2017Hansa Medicals kapitalmarknadsdagar i Stockholm och London

Hansa Medical AB (Nasdaq Stockholm: HMED), ett biopharmabolag med inriktning på innovativa immunmodulerande enzymer, kommer att vara värd för kapitalmarknadsdagar för investerare, analytiker och media i Stockholm tisdag 3 oktober, klockan 13:00 - 17:00, och i London onsdagen den 4 oktober kl. 12.00 BST (13:00 CET).

Kapitalmarknadsdagen i Stockholm hålls i Wallenbergsalen vid IVA Konferenscentrum, Grev Turegatan 16, och kapitalmarknadsdagen i London hålls på FTI Consulting, 200 Aldersgate, EC1A 4HD. Båda evenemangen kommer att webbsändas.

För presentationen står Hansa Medicals ledning och några av de världsledande medicinska experterna inom transplantation.

Fullständiga detaljer kommer att offentliggöras framöver.

Om du önskar anmäla dig redan nu, vänligen anmäl dig till Annika Nielsen på e-mail: annika.nielsen@hansamedical.com, för evenemanget i Stockholm och till Hanna Skeppner på e-mail: hanna.skeppner@fticonsulting.com, för London-evenemanget.

Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 23 augusti 2017 kl.08:00.