Tidpunkten för Hansa Medicals webbsända telefonpresentation av bolagets delårsrapport för tredje kvartalet 2017 ändrad

Den 14 november 2017 klockan 08.00 offentliggör Hansa Medical sin delårsrapport för tredje kvartalet 2017. Hansa Medical bjuder in till telefonkonferens, med presentation av kvartalsrapporten, samma dag klockan 11.00. Tiden är således ändrad från 14:00 till 11:00. Hansa Medicals tillförordnade VD Ulf Wiinberg är värd för presentationen som kommer att hållas på engelska.

De presentationsbilder som används under presentationen kommer att finnas tillgängliga under telefonkonferensen och kommer därefter även att finnas på www.hansamedical.com. För att delta i telefonkonferensen, var god använd följande telefonnummer,

SE: +46 (0) 856 642 691
UK: +44 (0) 2030 089 803
US: +1 855 831 5945