Hansa Medical bjuder in till webbsänd telefonpresentation av bolagets delårsrapport för andra kvartalet 2018

Den 19 juli 2018 klockan 08:00 offentliggör Hansa Medical sin delårsrapport för andra kvartalet 2018. Hansa Medical bjuder in till telefonkonferens, med presentation av halvårsrapporten, samma dag klockan 14:00. Hansa Medicals VD, Søren Tulstrup är värd för presentationen som kommer att hållas på engelska.

De presentationsbilder som används under presentationen kommer att finnas tillgängliga under telefonkonferensen och kommer därefter även att finnas på www.hansamedical.com. För att delta i telefonkonferensen, var god använd följande telefonnummer,

SE: +46856642665
UK: +442030089806
US: +18558315945

En länk till Hansa Medical’s webcast kommer att finnas på Hansa Medicals hemsida under events och webcasts. Sändningen går också att nå via följande länk: https://tv.streamfabriken.com/hansa-medical-q2-2018

Denna information är sådan som Hansa Medical AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 12 juli 2018 kl. 08:00 CET.