Hansa Medical publicerar bolagets delårsrapport för tredje kvartalet 2018 och bjuder in till telefonkonferens och webbpresentation

Lund, 25 oktober 2018 - Hansa Medical AB (NASDAQ Stockholm: HMED), ett världsledande biopharma-bolag inom inhibering av immunoglobulin G (IgG)-medierade immunsjukdomar, kommer den 1 november 2018 klockan 08:00 att publicera sin delårsrapport för 1 juli – 30 september 2018. Efter publiceringen, samma dag klockan 14:00, följer en telefonkonferens med webbpresentation av delårsrapporten, till vilken alla intresserade är välkomna att delta. Hansa Medicals VD, Søren Tulstrup är värd för presentationen som kommer att hållas på engelska.

De presentationsbilder som används under presentationen kommer att finnas tillgängliga under telefonkonferensen och kommer därefter även att finnas på www.hansamedical.com. För att delta i telefonkonferensen, var god använd följande telefonnummer,

SE: +46856642690

UK: +442030089802

US: +18558315945

En länk till Hansa Medical’s webpresentation kommer att finnas på Hansa Medicals hemsida under Events & Webcasts. Sändningen går också att nå via följande länk: https://tv.streamfabriken.com/hansa-medical-q3-2018

Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 25 oktober 2018 kl.08:00.